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For information on GO buses visit the GO Transit website.



Organisation: GO Transit - Burlington & Oakville  
Numéros de téléphone: Contact Centre 416-869-3200;
PRESTO 1-877-378-6123 (1-8-PRESTO-123);
Customer Protective Services Mon-Sun 24 hours 1-877-297-0642;
Lost and Found: 416-202-1600
Sans frais: Contact Centre 1-888-438-6646 (1-888 GET ON GO)
ATS: 1-800-387-3653
Télécopie: Head office: 416-869-3525
Site Web: www.gotransit.com
Adresse postale:
c/o Customer Relations
20 Bay St, Suite 600
Toronto, ON
M5J 2W3
Adresse:
Halton Region  
Intersection: Burloak Dr and New St
Accessibilité: Accessible en fauteuil roulant    Accessible en fauteuil roulant
Notes sur l'accessibilité: wheelchair accessible bus and train service
Heures d’ouverture:

  • Mon-Sun 24 hours recorded information line;

  • Contact Centre Mon-Fri 8 am-8 pm * weekends and statutory holidays 9 am-5 pm;

  • Lost and Found (Counter 6, York Concourse, Union Station) Mon-Fri 10 am-6 pm, Sat-Sun 10 am-5:30
Description des services:
A division of Metrolinx, regional public transit service for the Greater Toronto and Hamilton Area, with bus and train routes extending to communities across the Greater Golden Horseshoe.


Burlington GO Train Information:

Oakville GO Train Information:

Subscribe to email and text message alerts about any major delays cancellations, new schedules, service improvements, construction notices, and other news and information

PRESTO cards may be purchased at GO Transit stations

Frais: Service * See website for fare information
Procédé et formulaires:

No application required

Admissibilité / population desservie: No restrictions
Langues: English * Interpretive Services
Zone(s) desservie(s):
Halton Region  
Voir aussi: Transports publics

Les présents renseignements ont été entièrement mis à jour le février 5, 2025

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Mis à jour février 5, 2025
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